Itt a kínaiak újabb csodaakkumulátora – egymillió kilométeres élettartamot ígérnek
Ez húszezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett 50 évnyi használhatóságot jelentene.
Ez húszezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett 50 évnyi használhatóságot jelentene.
Egy friss számítás szerint Peking tizenöt év alatt 230,8 milliárd dollárt pumpált a saját villanyautó-iparába. Ez elég volt arra, hogy megtörténjen a nagy váltás, és immár a nagy nyugati gyártók járulnak a kínai társaságok elé, hogy ellessék a szakmai fortélyokat. A pénzözön azonban bődületes túltermelést okozott, miközben közeleg a kereskedelmi háború a Nyugattal. Hova vezet még az eszelős költekezés?
Az amerikai cég már alig ad el több villanyautót, mint a kínai.
A tervek szerint a program augusztusban indul.
Ilyen az, amikor a relatíve kis kapacitású akkumulátort nagy teljesítmény mellett lehet tölteni.
A maranellói cég is aktívan keresi az alternatív bevételi forrásokat, mert a gyártási darabszámot nem akarják jelentősen növelni.
A vadonatúj RS e-tron GT Performance alig 2,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Megnéztük, hogy mit tud a gyakorlatban az akár kombiként is hazavezethető teljesen új elektromos Astra, és annak kistestvére, a megújult villanyos Corsa. Halkak, fürgék és egész tágasak, de sajnos messze nem olcsók.
A nemzetgazdasági miniszter szerint vendégmunkás csak arra a területre jön, amelyre nem jut magyar munkavállaló.
A nyaralások idején nagyon nem jön jól sokaknak.
A magyar fővárosban is bemutatkozott a Stellantis-konszern német márkájának új divatterepjárója: a friss Opel emblémát elsőként felvonultató vadonatúj Frontera lágyhibrid és elektromos, 5 és 7 üléses változatokban készül.
Mate Rimac és csapata ezúttal nem 2000 lóerős hiperautóval, hanem egy önvezetésre kihegyezett új városi autóval rukkolt elő.
A Hyundai Inster egy egyedi külsejű apró elektromos autó, mely nyomott áron kínál akár 355 kilométeres hatótávot.
A májusi eladásai közel felére estek vissza a tavalyinak.
Néhány dolláros haszonért tudnak komoly károkat okozni.
Négy hónapja indult a program, 3900 jármű megvásárlására pályáztak eddig, de a 30 milliárdos keret fele még megvan.
A zöld rendszám és a kapcsolódó kedvezmények megvonása a konnektoros hibridektől nemcsak Magyarországon van napirenden, és a cikkünkben megszólaló szakértő szerint szakmailag is támogatható.
Az állami támogatások mértéke a 2009 és 2023 közötti kínai EV-eladások értékének közel 19 százalékával egyenlő egy új tanulmány szerint.
Az olcsó kínai elektromos autók elé útakadályokat állított az EU, ám azokat az unión belüli gyártással ki lehet kerülni, ahogy a BYD is teszi.